onsdag 30 maj 2012

Frukostsällskap

 God morgon världen!


Finbesök och finfrukost i solen på balkongen! Kan ju lysa upp vilken onsdag som helst.

Vaknade med lite tungt huvud efter middag med tillhörande vin och underbara vänner i går. Det gick så där med kolhydraterna, inte alla som riktigt förstår varför och jag vet inte om det är avundsjuka eller om de verkligen tycker det är rent nonsens. Men jag mår ju så mycket bättre och är så mycket gladare, plus att kroppen är på väg mot en form som jag kan trivas med! Kanske är jag för mesig med som inte riktigt kan hålla mig, men ibland är det enklare att bara slippa ta diskussionen.

Hur som helst så vägdes allt upp i dag, när en vän så passande kom över på frukost när vi båda började lite senare. Ägg, turkisk yoghurt, bär, oopsies och flera olika ostar dukades fram, stora koppar te och välbehövligt babbel på balkongen förgyllde morgonen och har nu energi i överflöd. Lycka!

Så nu jobbar jag lite, fortfarande i solen på balkongen, och bloggar lite (: Ska göra det senare lite mer så jag får bättre kläm på layout och bilder och så, blir inte alltid precis som jag vill ha det.

Men först lite möten under dagen och sen ska jag gå på jakt efter finklänning att ha till helgens bröllop, hjälp!

Ha en fabulös onsdag!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar