söndag 6 maj 2012

Just i dag

Det är i dag det börjar. Livet som bloggare, för min skull först och främst. För min motivation och för att det nu är dags för en förändring och en roligare, vackra väg. Men kanske även för att sprida tankar, inspirera och gärna få tips och idéer!

Jag släpar runt på en drös kilon för mycket och det kommer nog att märkas i början. Mycket fokus ligger just nu på livsstilsförändring. Jag vill inte banta, jag vill äta naturligt och vettigt och jag vill träna. Har tränat mycket och långa perioder tidigare, har varit "en som tränar" och någonstans ser jag fortfarande mig själv som det. Problemet är bara att jag inte tränar, eller inte gjorde fram till nu. Senaste veckorna börjar jag sakta komma tillbaka, gymkortet är inhandlat, löparskorna avdammade och den viljan är här!

Det är därför jag vill skriva om det, för att viljan ska stanna kvar, för att jag mår så mycket bättre när jag får träna. Jag mår så mycket bättre när jag får skriva igen oavsett forum. Så blogga om träningen, maten, skrivandet, livet - är nog nyckeln. Nu är det nyckeln och nu börjar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar