onsdag 30 maj 2012

Måste.träna.sidoplankor!

Core i dag, och allt gick bra. Mina dagliga (nästan) plankor kanske börjar ge resultat tänkte jag då. Till sista övningen, sidoplanka. Jag är komplett värdelös och orkar ungefär en millisekund. Efter det ett alldeles gräsligt spinningpass, blir så less. Hade ju hittat en pass och en instruktör jag gillade, med bra musik och skönt upplägg av passet. Men nähä nu är det sommartid och nu byter vi instruktörer. Så nu kom det tillbaka, anledningen att jag inte spinnat så mycket sen jag flyttade hit, det är antingen supertungt så du i stort sett ska hoppa på pedalerna eller superruscher och det ger mig inget. Jag blir bara arg. Jag vill intervalla, vill bygga upp, vill köra åttor och kämpa. Detta är bara galet. Får nog slå slag i saken och bli spinninginstruktör så jag får köra som jag vill (:

nu sömn, i morgon vän över på frukost. Vardagslyx

och just ja, lchf verkar funka! gått ner nästan tre kilo sen förra veckan, ja mycket vatten kanske men oj så mycket lättare det är att välja kolhydratsfritt den här veckan :)

Sov vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar