måndag 16 juli 2012

Varenda gång...

Proteinshake efter löptur i kompressionsstrumpor från Gococo
...jag tror att jag egentligen är för trött för att ta mig ut och springa så blir jag överbevisad, för varenda gång så kommer jag tillbaka med mer energi än innan. I dag var jag verkligen trött, nästan så jag somnade på jobbet och så har jag inte känt en enda gång sen jag började dra ner på kolhydraterna. Vet inte riktigt varför, kanske bara en så enkel sak som att det är måndag och att resten av världen verkar ha semester (: Så jag har tagit spontanledigt, onsdag till fredag, och samma stund jag kom hem och kände att ja, det var helt rätt beslut så blev veckan lite lättare. 

Ska ta chansen och prova all min utrustning inför fjällvandringen, läsa böcker, skriva lite, yoga och bara vara ett par dagar, efterlängtat och välbehövligt (:

lite lugnare nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar