onsdag 11 juli 2012

Belöningen

...blev inte mindre än fyra nya träningstoppar, nya byxor till vandringen, kängor och ett par strumpor (:

Två kortärmade, ett linne från Röhnisch och en långärmad - allt inhandlat på Intersport

Turkost med rosa detaljer

Vitt vitt vitt
Båda de kortärmade kommer få följa med till fjällen om ett par veckor. Tills dess ska jag försöka träna så strukturerat jag kan, tappa lite i centimeter hoppas jag och bygga upp en kropp som orkar vandra och som orkar klättra upp på berget. Aningen aningen stressad, för dagarna fylls upp av annat och kroppen svarar inte riktigt som jag vill. Men maten fungerar toppen och har börjat planera vad som ska ingå i fjälldieten (:

Nu duschen, en lite längre löptur i dag, ack så tung men oj så skönt och konstigt nog inte så långsamt som jag först trodde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar